fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב שיניים דיגיטלי – העתיד כבר כאן

עיצוב שיניים דיגיטלי – העתיד כבר כאן

עיצוב שיניים דיגיטלי – העתיד כבר כאן

"חיוכים הם המסד שעליו נבנה היופי", כתב מחבר ספרי "טרזן" אדגר רייס בורוז.

אולם מה אמורים לעשות מי שעקב סיבות כאלו או אחרות מרגישים לא בנוח לחייך, מאחר שהם סבורים שהחיוך שלהם אינו אסתטי דיו, וכתוצאה מכך סובלים מפגיעה משמעותית באיכות חייהם ובביטחונם העצמי?

החדשות הטובות הן שיש לזה פתרון.

ההתקדמות הטכנולוגית המרשימה ומרחיקת הלכת בתחום רפואת השיניים בשנים האחרונות מאפשרת לכם להחזיר את החיוך לפנים ולהשתחרר מכל אי-נעימות שחשתם לגביו עד עכשיו.

באמצעות הדמיות מתקדמות ומכשור שנראה כלקוח מסרטים עתידניים, תוכלו בהליך קל, פשוט ונוח לעצב את שיניכם ואת החיוך שלכם באופן המותאם במדויק ובאופן מושלם למראה שלכם.

בשביל זה אנחנו כאן.

הקומפלקס המתקדם לבריאות השן בניהולו של דוקטור אלכסנדר אברבוך הוא ממרפאות השיניים המובילות בישראל בעיצוב חיוכים.

המרפאה שלנו משלבת ידע מקיף וניסיון עשיר ורב שנים בתחום רפואת השיניים, חוש אסתטי מפותח ומיומנות שהעלתה עיצוב שיניים דיגיטלי לדרגת אמנות, ושימוש בשיטות העדכניות ובאמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר.

כל אלו מאפשרים לנו לצאת איתכם למסע משותף שבסופו, תוכלו לחייך חיוך רחב של אושר, סיפוק והקלה. כי בכל הנוגע לשמחת החיים שלכם, אין שום סיבה בעולם שתהיו מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

במאמר זה נענה באופן מפורט על כל מה שרציתם לשאול על עיצוב חיוך.

מוכנים? מעולה. בואו נתחיל.

אז מה זה בעצם עיצוב חיוך דיגיטלי?

עיצוב חיוך דיגיטלי הוא תהליך מתקדם המשלב טכנולוגיית הדמיה ממוחשבת מתקדמת, טיפולי שיניים וחניכיים, מגוון רחב של שיטות אסתטיות וטכנולוגיית הדפסה בתלת-ממד כדי להעניק לכם את התוצאות המושלמות עבורכם.

עיצוב שיניים דיגיטלי – העתיד כבר כאן

תהליך זה עשוי לכלול בין היתר:

  • הדמיה ממוחשבת – המרפאה שלנו מתמחה בביצוע הדמיות מחשב מתקדמות באמצעות סורק אינטראוראלי. טכנולוגיה זו, שהינה המתקדמת ביותר בעולם רפואת השיניים כיום, מאפשרת לנו לצפות במדויק את התוצאות של כל טיפול שנבחר בו, למפות באופן יסודי את מבנה הפה והלסת שלכם ולהתאים את הטיפול עבורכם אחד לאחד – לקבלת תוצאות מושלמות.
  • הדפסת שיניים – מרפאתו של דוקטור אברבוך מתמחה בהדפסת שיניים בעזרת מדפסות תלת-מימד המעניקות לנו את האפשרות ליצור שיניים שיתאימו לכם, למראה שלכם ולמבנה הפה שלכם באופן מדויק לחלוטין. במסגרת הטיפול נבצע הדפסת שיניים זמניות או הדפסת שיניים קבועות שיעוצבו כך שתהיינה לא פחות ממושלמות עבורכם.
  • טיפולי שיניים – הצוות המקצועי, המנוסה והאיכותי שלנו וכמובן, דוקטור אברבוך עצמו יוכלו להלבין את שיניכם, בין השאר בטכניקות מתקדמות דוגמת שימוש בקרן לייזר לדיוק מרבי. הם יוכלו לכסות שיניים פגומות, סדוקות או שאינן אחידות באמצעות ציפוי חרסינה המותאם לכם אישית באופן מדויק, להיעזר בשתלים או בכתרים ובמידת הצורך, אף להסתייע בטכניקות אורתודנטיות ליישור שיניים. כל זאת, כדי להבטיח שלעולם לא תחששו לחייך שוב.
  • טיפולי חניכיים – שינוי של קו החניכיים ועיצוב החניכיים בטכניקות מתקדמות מתחום הכירורגיה הפלסטית. אנו נעניק לכם טיפול מיטבי שיבטיח שלא תפסיקו לחייך.

מהם השלבים השונים שהתהליך כולל?

אלו השלבים השונים שתהליך עיצוב החיוך המושלם שלכם כולל:

  • היכרות והתייעצות אישית – בשלב הראשון תגיעו למרפאתנו כדי שנוכל להכיר, להבין במדויק את הצרכים שלכם, להגדיר ביחד יעדים ולייעץ לכם באופן אישי על מנת שנוכל להתחיל לבנות ביחד את הטיפול הנכון ביותר עבורכם.
  • מיפוי, צילום וליקוט מידע – בשלב השני נאסוף את כל המידע הדרוש לנו על מנת לעצב את הטיפול המדויק ביותר עבורכם. בעזרת מכשור מתקדם נצלם ונמפה את חלל הפה שלכם מכל הזוויות והכיוונים הרלוונטיים ברזולוציה גבוהה. על מנת לתרום להדמיה שנבצע בשלב הבא, נוכל לשלב בליקוט המידע צילום או סריקה בטכנולוגיה תלת-ממדית.
  • שימוש בהדמיה כדי ליצור מודל מדויק – בשלב השלישי, נעשה שימוש בטכנולוגיית מחשוב ברמה גבוהה על מנת לבצע אינטגרציה של המידע שאספנו והתמונות שצילמנו לכדי מודל ממוחשב, שבו נראה במדויק את השיניים והחניכיים שלכם. על בסיס מודל זה נוכל לראות ביחד בבירור, בעזרת טכנולוגיית הדמיה מתקדמת, מה השינויים שצפויים להתרחש לעומת המראה הנוכחי של החיוך שלכם וכיצד ייראה החיוך שלכם בתום הטיפול.
  • בניית התכנית המתאימה ביותר עבורכם – לאור ההדמיה נוכל לבנות ביחד תכנית טיפול מלאה ומקיפה, שבמסגרתה נוכל להכין גם תבניות של שיניכם על מנת לקבל תוצאות ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

מה היתרונות המרכזיים בלעבוד איתנו?

הקומפלקס המתקדם לבריאות השן בניהולו של דוקטור אברבוך נחשב כיום לאחת ממרפאות השיניים המובילות, המוערכות והמקצועיות ביותר בארץ ובעולם.

ישנם מספר יתרונות בולטים למרפאה שלנו, ההופכים אותנו לבחירה המועדפת עבורכם:

  • רקורד עשיר של הצלחה מוכחת – מייסד המרפאה, דוקטור אברבוך, הוא רופא שיניים (M.D) מהמובילים בתחום של השתלות והליכים כירורגיים מורכבים, ששיפר מקצה לקצה את בריאותם ואיכות חייהם של אלפי פציינטים מרוצים הממליצים עלינו בחום רב. הצוות שלנו אף הוא מורכב כולו מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום רפואת השיניים בישראל. התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן.
  • שימוש בטכנולוגיה ובידע העדכניים ביותר – דוקטור אברבוך וצוות המרפאה שלנו מתעדכנים ללא הרף בהתפתחויות המדעיות ובחידושים בתחום הטכנולוגיה הרפואית, על מנת לספק לכם את הטיפול המתקדם, האיכותי והטוב ביותר שענף רפואת השיניים יכול להציע כיום. מציפויי חרסינה לשיניים ועד טיפולי לייזר – אנחנו תמיד נשארים עם יד על הדופק.
  • סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות ומקצועיות – עבורנו, איכות ומקצועיות הן ערך עליון. אנו מקפידים לעמוד באמות המידה הקפדניות והמחמירות ביותר על מנת להבטיח שהתהליך הטיפולי והתוצר הסופי יהיו כל מה שאי פעם חלמתם עליו – והרבה יותר מכך. כי מגיע לכם רק הטוב ביותר.
  • שירותים משלימים ברמה הגבוהה ביותר – מרפאתנו מציעה שירותים משלימים דוגמת הדמיות מתקדמות, רנטגן CT וצילום פנורמי, שמטרתם להבטיח שהטיפול שנבנה ביחד יותאם לכם באופן מדויק ויענה באופן הטוב ביותר על הצרכים, הרצונות והמטרות שלכם.
  • נגישות ב-100% לכל המטופליםיתרון נוסף של מרפאת השיניים שלנו הוא היותה נגישה באופן מלא ומוחלט לאנשים עם מוגבלויות: מהחניון והשירותים הנגישים וכיסא הטיפול המתכוונן הייחודי שלנו, ועד לנגישות טכנולוגית מלאה לאנשים עם מוגבלויות של כל המכשור המתקדם במרפאה והטיפולים עצמם (למשל, טיפולי שיניים לסובלים מסוכרת המותאמים במדויק לרגישות ולמורכבות הכרוכות לעתים בטיפולים אלו).
  • תודעת שירות מפותחת ויחס אישי – אנו מאמינים במתן השירות הטוב ביותר לכל מטופלת ומטופל, ונלווה אתכם באופן אישי, אכפתי ומסור לאורך כל הדרך. כי אצלנו, המטופלים תמיד במקום הראשון.
  • חיבור ענף לקהילה – דוקטור אברבוך וצוות המרפאה הם כבר מזמן חלק אינטגרלי מחיי הקהילה בראשון לציון. נשמח להעניק גם לכם את הטיפול הטוב ביותר הקיים בענף כיום והיחס האישי, החם והמסור ביותר האפשרי.

יכול להיות לכם חיוך מושלם

אין שום סיבה בעולם שתקבלו את המצב שאתם סובלים ממנו כיום כגזירת גורל. יכול להיות לכם חיוך מושלם בתהליך קל, פשוט ומדויק שנבנה ושנעבור ביחד.

השאירו כבר עכשיו פרטים באתר שלנו, או התקשרו אלינו לטלפון: 072-394-3153 או 054-500-8008. נשמח לעמוד לרשותכם. כי חיוך הוא נדבך חשוב ומרכזי באיכות החיים של כולנו.

פייסבוק
טוויטר
הדפסה
WhatsApp
שלח באי-מייל

עוד מאמרים:

שתלים זיגומטיים - כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע שתלים זיגומטיים, הם שתלים אשר משמשים להחלפת שיניים חסרות בלסת העליונה – כאשר, לרוב נהוג להשתמש

Dr. Averbuch – Dental Clinic

Senior dentist, and founder of the clinic

Dr. Alexander Averbuch is a D.M.D dentist with extensive experience in dental implants, full anesthesia and complex surgeries. He is the founder of Dr. Averbuch's Dental Clinic in Rishon Lezion and the owner. Residents of Rishon Lezion and the surrounding area know him, his work, and his contribution to the community. Under his faith, thousands of patients and the hand went, as they say, another slant.

follow me

testimonials