fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נגישות למרפאה לנכים ובעלי מוגבלויות

נגישות למרפאה לנכים ובעלי מוגבלויות

נגישות למרפאה לנכים ובעלי מוגבלויות

נגישות היא אחד הנושאים העיקריים הקובעים את איכות חייהם ורווחתם של אנשים עם מוגבלויות.

הדבר נכון על אחת כמה וכמה אם מדובר על מרפאת שיניים נגישה – מאחר שמרפאות רבות טרם עשו את השינוי הנדרש כדי להפוך לנגישות לחלוטין.

במאמר זה נבחן את היתרונות העיקריים הטמונים במרפאה הנגישה ב-100% למטופליה, בכל ההיבטים; את הטיפולים השונים שניתן לקבל במסגרתה; ואת החזון ותפיסת העולם הכוללת של הקומפלקס המתקדם לבריאות השן בניהולו של ד"ר אלכסנדר אברבוך, המצטיין בנגישות מלאה ומוחלטת לבעלי מוגבלויות.

מוכנים?

מצוין. בואו נתחיל.

נגישות למרפאה לנכים ובעלי מוגבלויות

נגישות ברמה הגבוהה ביותר

מרפאת השיניים של ד"ר אברבוך מצטיינת בנגישות מלאה ומוחלטת לאנשים עם מוגבלויות. אלו רק כמה מהדרכים שבהן הדבר מתבטא:

  • חניון נגיש לבעלי מוגבלויות – החניון שלנו נגיש לחלוטין לאנשים עם מוגבלויות. הודות לכך, תוכלו להגיע בקלות למרפאה שלנו, לצאת מהרכב בבטחה ובנוחות ולקבל את טיפול השיניים האיכותי ביותר מבלי שתיאלצו להתפשר לשם כך על איכות חייכם.
  • כיסא טיפול ייחודי – יתרון נוסף במרפאת השיניים שלנו הוא כיסא הטיפול הנגיש לחלוטין שלנו, המתכוונן כך שהמושב זז לגמרי וניתן להנגיש אל המטופלת או המטופל את כל הציוד הנדרש, או לחלופין לבצע את הטיפול בכיסא הגלגלים עצמו.
  • נגישות טכנולוגית מלאה – כל המכשירים במרפאה, ממכונת הצילום ועד המכשור המתקדם, נגישים לכל המטופלים. עבורנו, היכולת של כל מטופלת ומטופל ליהנות מחוויית הטיפול המיטיבה, האיכותית והחיובית ביותר ללא תלות במגבלותיהם, היא ערך עליון. אצלנו, אתם תמיד במקום הראשון.
  • שירותים נגישים – השירותים שלנו אף הם מותאמים כמובן לחלוטין לאנשים עם מוגבלויות, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי נוחותכם או מילוי צרכים בסיסיים. חשוב לנו שתוכלו להיות רגועים, נינוחים ומרוצים במרפאה שלנו, ולשם כך ביצענו את כל ההתאמות הנדרשות במלואן.
  • שירותים משלימים – המרפאה שלנו מציעה שירותים משלימים (כגון צילום פנורמי, רנטגן CT והדמיות מתקדמות) המיועדים לענות באופן המלא והנכון ביותר על הצרכים הספציפיים שלכם ולדאוג שתקבלו את הטיפול המדויק ביותר.
  • טיפולי שיניים לסוכרתיים – המרפאה שלנו מציעה טיפולי שיניים גם לסובלים מסוכרת, באופן שמותאם לחלוטין לצרכיהם ומכוון לספק להם את המענה הטוב, המדויק והרגיש ביותר שישמור באופן מיטבי על בריאותם. כי הבריאות שלכם היא השליחות שלנו.

דואגים לבריאות הפה שלך

מרפאת שיניים לבעלי מוגבלויות עונה אמנם על צורך בסיסי בעידן שבו אנו חיים, אך לא כל מרפאת שיניים ביצעה את ההתאמות הנדרשות. מרפאות שטרם הותאמו כיאות לאנשים עם מוגבלויות, מקשות על רבים מהם להגיע כדי לקבל את הטיפול שבו הם מעוניינים. כתוצאה מכך, ישנה אפליה בפועל נגד נכים ובעלי מוגבלויות בקבלת שירותים.

המרפאה של ד"ר אברבוך, לעומת זאת, היא מרפאה נגישה לחלוטין – כל חלקיה הונגשו באופן מלא לכל המטופלים, על מנת להבטיח לכם חוויית טיפול חיובית, נינוחה ונעימה ככל הניתן. חשוב לנו שתצאו מהמרפאה לא רק עם חיוך מושלם, אלא גם עם הרגשה טובה וידיעה שביצעתם השקעה משתלמת בבריאות שלכם, כזו שתחזיר את עצמה בעתיד בדמות אינספור חיוכים.

בנוסף לנגישות המלאה, הדאגה שלנו לבריאות הפה שלכם מתבטאת גם בכך שכל הטיפולים שלנו מתבצעים תוך שילוב מכשור חדשני וטכנולוגיה מתקדמת, באופן המקצר את זמן הטיפול וזמן ההתאוששות ומצמצם את מספר הביקורים במרפאה.

כי עבורנו, העיקר הוא לשמור על הבריאות שלכם – ושתוכלו לצאת מהמרפאה שלנו עם חיוך ובתחושה הטובה ביותר.

אך כיצד אנו מצליחים לשמור על רמה גבוהה עד כדי כך של איכות, מקצועיות ותודעת שירות?

רפואת שיניים מובילה בסטנדרט בינלאומי

"טרם נולד הפילוסוף שהיה מסוגל לשאת בסבלנות כאב שיניים", כתב וויליאם שייקספיר בקומדיה "מהומה רבה על לא דבר". ואכן, כאב שיניים הוא בעיה שעלולה להיות בלתי נסבלת אם לא מטפלים בה כיאות.

לכן טיפול שיניים הוא זכות שעליה להיות שמורה לכולנו. גם לכם מגיע טיפול השיניים הטוב ביותר האפשרי כיום.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

כאשר ד"ר אברבוך הקים מרפאת שיניים נגישה בראשון לציון הוא עשה זאת מתוך אמונה שכל אדם בישראל זכאי לטיפול השיניים הטוב ביותר שניתן לקבל כיום בארץ ובעולם.

כיום אנו אחת ממרפאות השיניים האיכותיות, המוערכות והמובילות בישראל, הודות לחזון המנחה אותנו לאורך כל הדרך.

אלו ערכי היסוד שלנו בקומפלקס המתקדם לבריאות השן שאפשרו לנו להפוך לטובים ביותר בתחומנו:

  • מקצועיות – המרפאה שלנו מעמידה לרשותכם את הצוות האיכותי, המנוסה, המקצועי והמיומן ביותר, על מנת להבטיח שתקבלו את טיפול השיניים הטוב ביותר. כי בתחום רפואת השיניים, מקצועיות היא מילת המפתח.
  • ניסיון – צוות המרפאה שלנו ניחן בידע מקצועי, בהשכלה ובניסיון רב שנים שיבטיחו שתצאו בהרגשה טובה ועם חיוך. ד"ר אברבוך, מייסד המרפאה, הינו רופא שיניים (M.D) בעל ניסיון נרחב ומשמעותי בהשתלות ובניתוחים מורכבים, שטיפל בהצלחה יתרה באלפי מטופלים. איתנו, אתם יודעים שהשיניים שלכם בידיים בטוחות.
  • חדשנות – במרפאה שלנו אנו עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת והעדכנית ביותר, על מנת לערוך סריקות דנטליות ברמת דיוק גבוהה במיוחד, טיפולי לייזר, ציפויים לשן העשויים חרסינה ומגוון פעולות מתקדמות אחרות. כי בתחום שלנו, חשוב להיות תמיד עם יד על הדופק ולהישאר הטובים ביותר.
  • יחס אישי – כל הטיפולים שלנו מתבצעים בשיתוף מלא של המטופלים, מתוך הקשבה מלאה ומתן מענה מיטבי לצרכיהם. כי בסופו של יום, הכול מתחיל ונגמר בבני אדם.
  • חיבור לקהילה – ד"ר אברבוך הוא לא עוד רופא שיניים בראשון לציון. הוא עמוד תווך בקהילה ודמות מוכרת בקרב אלפי תושבי העיר, המוקירים אותו ואת תרומתו הניכרת לקהילה בפתיחת מרפאת שיניים לנכים ולכל אוכלוסייה אחרת בעיר. אלמנט נוסף של החיבור ההדוק שלנו לקהילה הוא העובדה שאנו מציעים את הטיפולים הטובים ביותר, במחיר הוגן ושווה לכל נפש.

התוצאות מדברות בעד עצמן

אלו רק כמה מהטיפולים שאנו מציעים במרפאה שלנו, עם רקורד רב שנים ורחב היקף של הצלחה מוכחת:

  • שתלים בזאליים – אם בעבר טיפולי שיניים היו הליך ממושך וכואב, כיום ניתן לבצע שתלים בקלות, ללא כאב וביום אחד בלבד.
  • שיקום הפה – מגוון טיפולים לשיקום הפה, עם או בלי התערבות כירורגית.
  • אסתטיקה דנטלית – מבחר טיפולים שידאגו שהשיניים שלכם ייראו כפי שתמיד רציתם.
  • טיפולי שורש – יש בעיות שצריך לטפל בהן מן השורש. בשביל זה אנחנו כאן. הצוות המעולה שלנו מבצע טיפולים מורכבים באמצעות המכשור המתקדם ביותר, ובאופן המותאם ספציפית לצרכיכם.
  • ציפוי שיניים – שכבת הגנה מיוחדת שתשמור על שיניכם ותעניק להן אסתטיקה מרבית ולובן מתמשך.

החיוך שמטופלינו יוצאים איתו ממרפאת השיניים שלנו מדבר בעד עצמו – וכך גם ההצלחה יוצאת הדופן של מגוון הטיפולים הרחב שלנו, שמתעדכן ללא הרף בהתאם לחידושים בתחום. איתנו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהפקדתם את בריאות הפה שלכם בידיים האמינות, המנוסות והמקצועיות ביותר.

כי בכל הנוגע לאיכות, לניסיון, למקצועיות וליחס אישי – אין לנו מתחרים.

השאירו עוד היום פרטים באתר האינטרנט שלנו, או התקשרו אלינו לטלפון: 072-394-3153 או 054-500-8008. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה. תנו לנו להחזיר גם לכם את החיוך לפנים.

פייסבוק
טוויטר
הדפסה
WhatsApp
שלח באי-מייל

עוד מאמרים:

שתלים זיגומטיים - כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע שתלים זיגומטיים, הם שתלים אשר משמשים להחלפת שיניים חסרות בלסת העליונה – כאשר, לרוב נהוג להשתמש

Dr. Averbuch – Dental Clinic

Senior dentist, and founder of the clinic

Dr. Alexander Averbuch is a D.M.D dentist with extensive experience in dental implants, full anesthesia and complex surgeries. He is the founder of Dr. Averbuch's Dental Clinic in Rishon Lezion and the owner. Residents of Rishon Lezion and the surrounding area know him, his work, and his contribution to the community. Under his faith, thousands of patients and the hand went, as they say, another slant.

follow me

testimonials