fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלות שיניים בראשון לציון

השתלות שיניים בראשון לציון

השתלות שיניים בראשון לציון

השתלת שיניים היא טיפול אשר בכוחו להחזיר לאנשים אשר איבדו מסיבות שונות את השיניים, את האסתטיקה והיכולת התפקודית לפה.
הודות להשתלת שיניים ניתן ליהנות מנראות ומתחושה של שיניים טבעיות, מחיוך יפה יותר, מיכולות לעיסה משופרות, מנוחות, מיציבות, מאפשרות שמירה טובה יותר על השיניים הסמוכות ומהידיעה שהתוצאה יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל אותם היתרונות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את  רופא השיניים בתבונה. לכן, אם אתם מעוניינים לעבור השתלות שיניים בראשון לציון, קיימת חשיבות גבוהה שתפעלו בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה.

שיטות השתלת שיניים

לפני שבוחרים רופא שיניים לצורך השתלות שיניים בראשון לציון, ההמלצה היא להכיר את כל השיטות השונות להשתלת שיניים – כאשר, חשוב לבחור ברופא בעל ניסיון ורקע בטיפול בשיטה הרלוונטית.

השתלות שיניים בראשון לציון
  • השתלת שיניים רגילה (או השתלת שיניים קונבנציונלית) – זוהי השיטה הנפוצה ביותר להשתלת שיניים. במסגרתה מוחדר למעשה שתל טיטניום לתוך עצם הלסת. לאחר הטיפול הראשוני יש צורך בתקופת החלמה של בין 3 ל-6 חודשים לפני הרכבת הכתר והשלמת הטיפול. שיטת השתלת שיניים זו מתאימה למרבית המטופלים (כל עוד יש להם מסת עצם מספקת).
  • השתלה מיידית – בשיטה זו השתל מוחדר מיד לאחר עקירת השן. היתרון המרכזי של שיטה זו טמון בעובדה שהיא מקצרת את זמן הטיפול הכולל. בכדי שניתן יהיה ליישם אותה יש צורך בתנאים מסוימים כמו היעדר זיהום ומסת עצם מספקת.
  • העמסה מיידית – בשיטה זו הכתר הזמני מורכב על השתל מיד או תוך ימים ספורים מההשתלה. שימוש בשיטה זו מאפשרת למטופל לצאת עם שן זמנית כבר ביום ההשתלה.
    השיטה מתאימה אך ורק בחלק מהמקרים ודורשת יציבות ראשונית טובה של השתל. כמובן, שרופא השיניים יבצע בדיקה ראשונית ויוכל לקבוע במהלכה אם השיטה אכן יכולה להיות מתאימה.
  • השתלות All-on-4  – שיטה זו מיועדת להחלפה של כל השיניים בלסת אחת. בשיטה זו עושים שימוש ב-4 שתלים לצורך תמיכה בגשר קבוע. השיטה נחשבת כמתאימה גם למטופלים עם איבוד עצם משמעותי.
  • שתלים זיגומטיים – שתלים דנטליים אלו מיועדים ללסת עליונה המתמודדים עם אובדן עצם משמעותי. בהליך זה השתלים מעוגנים בעצם הלחי (זיגומה) במקום בעצם הלסת. בכדי ליישם את השיטה הזו יש צורך במיומנות גבוהה מצד רופא השיניים.

הליך השתלת שיניים

הליך השתלת שיניים מבוסס ברוב המקרים על מספר שלבים (אשר לכל אחד מהם יש חשיבות והשפעה על הצלחת הטיפול). השלבים המדוברים הם: שלב האבחון הראשון, השתלת השיניים בפועל ושלב השיקום מהטיפול.
בשלב הראשוני, רופא השיניים אמור לבצע בדיקה קלינית כמו גם להפנות את המטופל לצילום CT  – אשר אמור להעניק את התמונה (תרתי משמע) לגבי מצב הפה ולוודא שאין מגבלות אשר עלולות למנוע את האפשרות לבצע את ההשתלה.

השלב הבא הוא שלב השתלת שיניים בפועל (המבוסס על שיטת ההשתלה שנבחרה) במסגרתו למעשה שתלים דנטליים מוחדרים לעצם – חשוב לציין שברוב המקרים ההשתלה מבוצעת בהרדמה מקומית (מלבד מקרים יוצאי דופן בהם יכול לעלות הצורך בביצוע של הרדמה כללית), כך שהמטופלים לא אמורים לחוש כל כאב במהלך הטיפול כולו.
השלב האחרון בתהליך הוא שלב בניית הכתר.
כמובן, שהליך ההשתלה יכול להיות מבוסס על מספר רב יותר של שלבים – לדוגמא, במקרה בו למושתל אין מספיק עצם בפה ויש צורך לטפל גם בנושא הזה.
חשוב לציין שלאחר ההשתלה ניתן לחזור לשגרת חיים רגילה – יחד עם זאת, יש ליישם את הנחיות רופא השיניים ובמידת הצורך להגיע לביקורים על מנת להבטיח שהמקום מחלים כמצופה.

מהם סיכויי ההצלחה של טיפולי השתלת שיניים?

כיום, סיכויי ההצלחה של טיפולי השתלת שיניים עומדים על לא פחות מ-95 אחוזי הצלחה – אכן מדובר בנתונים טובים ומעודדים.
יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שאצל מטופלים מעשנים סיכויי ההצלחה הם מעט נמוכים יותר – לכן, מומלץ להפסיק לעשן לפחות למשך חודש לפני טיפול ההשתלה. סיכויי הצלחה יכולים להיות מעט יותר נמוכים גם אצל אנשים המתמודדים עם מחלת סוכרת, אצל אנשים עם מחלת חניכים שאינה מטופלת ואצל אנשים אשר מרבים בשתיית אלכוהול.
כמובן, שבמידה ומקפידים לבחור ברופא שיניים מקצועי ומנוסה בעולם השתלות השיניים, סיכויי ההצלחה של הטיפול יהיו גבוהים יותר.

טיפים לבחירת רופא השיניים להשתלת שיניים

אם הגעתם לשלב בו אתם מחפשים רופא שיניים לצורך השתלות שיניים בראשון לציון, להלן מספר טיפים מנצחים אשר יתוו לכם את הדרך לרופא המתאים:

  • רמה מקצועית וניסיון – בשביל השקט הנפשי שלכם, חשוב שתבדקו את הרמה המקצועית והניסיון של רופא השיניים אותו אתם בוחרים. כאשר, בחירה ברופא שיניים מקצועי תאפשר לכם רוגע בידיעה שסיכויי ההצלחה של טיפולי ההשתלה יהיו גבוהים במיוחד ואתם תהנו מהתוצאות המיטביות.
  • הטיפולים המוצעים במרפאה – אז אם אתם זקוקים להשתלת שיניים, אז כמובן, שתמקדו את החיפוש שלכם במרפאה אשר מציעה את הטיפול המדובר. יחד עם זאת, סביר להניח שתבקשו למצוא כתובת קבועה, אליה תוכלו להגיע בכל פעם שיעלה צורך בבדיקה או בטיפולי שיניים כמו: סתימות, כתרים או כל טיפול אחר מורכב יותר או פחות. 
  • יחס ותודעת שירות – יש חשיבות גבוהה שכאשר תגיע למרפאה תתקבלו בחיוך וביחס נעים, אדיב ומכיל של כל הצוות וכמובן, של רופא השיניים עצמו. תוכלו לבדוק את הפרמטר הזה בקביעת פגישה ראשונית במרפאה.
  • טכנולוגיה – הטכנולוגיה המתקדמת תורמת את חלקה גם לרופא השיניים. לכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור במרפאה המאובזרת בשכלולים טכנולוגיים שונים ולמעשה, תאפשר למטופלים ליהנות מהטיפולים המקצועיים והאיכותיים ביותר בנמצא – מה שיעלה במידה רבה את סיכויי ההצלחה של כל טיפול שיניים אשר יתקיים במרפאה.
  • אווירה במרפאה – גם אין לכם חרדה דנטלית, סביר להניח שהידיעה שאתם זקוקים לטיפול שיניים ובטח טיפול שהוא מורכב יותר כמו השתלה, לא גורם לכם חיוך והנאה. לכן, חשוב לשים דגש גם על האווירה במרפאת השיניים, לוודא שמדובר באווירה נעימה, אשר תרגיע אתכם ותאפשר לכם לעבור את הטיפול על הצד הטוב ביותר.
  • חוות דעת והמלצות – תמיד טוב ללמוד ולהשכיל מניסיונם של אחרים. ככה שאם אתם מתלבטים לגבי בחירת רופא שיניים לצורך השתלת שיניים בראשון לציון, תוכלו לנסות ולחפש חוות דעת והמלצות לגבי אותו רופא – מה שיאפשר לכם לקבל תמונה טובה יותר והחלטה מדויקת יותר.
  • קרבה גיאוגרפית ונוחות הגעה – כפי שאתם יודעים ראשון לציון עיר גדולה (העיר הרביעית בגודלה בישראל). כמובן, שאם אתם מוצאים רופא שיניים מקצועי ומנוסה, תהיו מוכנים גם לנסוע ולהתאמץ בכדי להגיע אליו. יחד עם זאת, כדאי לשים דגש גם על נושאים טכניים כמו הגישה למרפאה, מקומות חניה וכל דבר אחר אשר יאפשר לכם להגיע למקום בצורה פשוטה יחסית.

אם גם אתם מעוניינים לעבור השתלות שיניים בראשון לציון ורוצים להבטיח לעצמכם טיפולים איכותיים, מקצועיים בסטנדרטים בלתי מתפשרים. וליהנות כמובן, גם מיחס אדיב ונעים ואווירה נעימה במרפאה, תשמחו לגלות שמרפאת השיניים של ד"ר אברבוך. מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה ולקבל את כל המידע והפרטים על טיפול השתלת שיניים ועל טיפולים אחרים. 

פייסבוק
טוויטר
הדפסה
WhatsApp
שלח באי-מייל

עוד מאמרים:

טיפים לשמירה על בריאות השיניים בסוכות

טיפים לשמירה על בריאות השיניים בסוכות

טיפים לשמירה על בריאות השיניים בסוכות בהתקרב אלינו לטובה חג הסוכות, אספנו מגוון טיפים מועילים לשמירה על בריאות השיניים בחג וגם לאחריו.

היגיינת הפה בזמן ההריון

היגיינת הפה בזמן ההריון

היגיינת הפה בזמן ההריון בתקופה של הריון חלים בגופה של כל אישה שינויים רבי משמעות. חלק מאותם השינויים עשויים להשפיע גם על

Dr. Averbuch – Dental Clinic

Senior dentist, and founder of the clinic

Dr. Alexander Averbuch is a D.M.D dentist with extensive experience in dental implants, full anesthesia and complex surgeries. He is the founder of Dr. Averbuch's Dental Clinic in Rishon Lezion and the owner. Residents of Rishon Lezion and the surrounding area know him, his work, and his contribution to the community. Under his faith, thousands of patients and the hand went, as they say, another slant.

follow me

testimonials