fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרדמות בטיפולי שיניים

הרדמות טיפולי שיניים

הרדמות בטיפולי שיניים – כל הסיבות למה זה כדאי לכם

רובנו מפחדים מרופאי שיניים. גם אנשים שביום יום עוסקים במקצועות קשוחים כמו שוטרים וכבאי אש, מוצאים את עצמם לעיתים קרובות "משקשקים מפחד" כשהם מגיעים לקליניקה של רופא השיניים.

רופא שיניים טוב נמדד ביכולת שלו לא רק להעניק טיפול איכותי, אלא גם ביכולת שלו להרגיע את המטופלים, להתייחס לחרדות שלהם, לענות באריכות על כל השאלות שלהם, ולהציע להם אלטרנטיבות מועילות לקיום הטיפול.

קודם כל, לא לדחות את הטיפול

אנשים רבים נוטים לדחות את הטיפול בבעיות השיניים שלהם, עד שהן מגיעות לממדים גדולים ויקרים. לכן, העצה הקבועה היא "תיפטרו מזה".

כואבת לכם השן? סביר להניח שהכאב הזה לא יעלם מעצמו אלא יהפוך לכאב חד יותר, ולא בטוח שהתקף הכאבים יתרחש דווקא ביום ובשעות שרופא השיניים שלכם זמין ויכול לקבל אתכם.

ד"ר אלכסנדר אברבוך המנהל מרפאת שיניים מצליחה בראשון לציון, ומנוסה בהתמודדות עם חרדות של מטופלים, מזמין אתכם להגיע לטיפול ולשקם את הבטחון העצמי שלכם גם בהתמודדות עם בעיות של שיניים.

אם יש לכם בעיות קשות בשיניים וגררתם את הטיפול זמן כה רב עד כי נוצרו לכם כבר הרבה חורים או בעיות נוספות, במרפאה של ד"ר אברבוך אתם יכולים לבחור באופציה של טיפול תחת הרדמה לוקאלית.

שימו לב, לא בכל מרפאה ניתן לעבור טיפול שיניים תחת הרדמה לוקאלית, אלא רק במרפאות שיניים שקיבלו אישור מיוחד ממשרד הבריאות!

המרפאה של ד"ר אלכסנדר אברבוך מצוידת בכל האישורים של משרד הבריאות ולכן אתם יכולים לבחור באופציה של טיפול כולל לכל בעיות השיניים שלכם, בהרדמה לוקאלית.

זה אומר שאתם מגיעים בבוקר בתור אנשים עם המון בעיות בפה, ויוצאים תוך כמה שעות בצעד קליל ועם חיוך יפה, ללא כאבים וללא טראומות.

הרדמות ניתן לבצע גם במהלך טיפולי שיניים אסתטיים

בעידן האינסטגרם והפייסבוק שבו כולם רואים את התמונות שלנו בכל רגע נתון שאותו אנו רוצים לתעד, ובתקופה כזו שבה לכולם יש חיוך מושלם, אנשים רבים בוחרים לעבור טיפולי שיניים גם מבלי שיש להם איזו שהיא בעיה, רק כדי לייפות את מראה השיניים שלהם.

אנו חיים בתקופה שבה לכולם יש שיניים מושלמות, ומעטים האנשים שנולדו כך, טיפולי האסתטיקה הדנטליים זמינים, אינם מסובכים, ולפעמים יכולים לגאול אדם מחיים שלמים של חוסר בטחון עצמי בגלל שיניים לא יפות.

גם אתם מרגישים שהשיניים שלכם לא מספיק יפות? בואו לשמוע מה אפשר לעשות למענן. הטיפולים האלה אינם מסובכים בדרך כלל, ויכולים אף הם להתבצע בהרדמה לוקאלית .

שיניים עקומות, שיניים חסרות או שיניים קטנות מדי, שיניים בעלות צבע לא נאה ועוד – את הכל ניתן לפתור בידי המומחה ד"ר אלכסנדר אברבוך, בהרדמה לוקאלית וגם לא בהרדמה – לחלוטין לבחירתכם.

פייסבוק
טוויטר
הדפסה
WhatsApp
שלח באי-מייל

עוד מאמרים:

שתלים זיגומטיים - כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע שתלים זיגומטיים, הם שתלים אשר משמשים להחלפת שיניים חסרות בלסת העליונה – כאשר, לרוב נהוג להשתמש

Dr. Averbuch – Dental Clinic

Senior dentist, and founder of the clinic

Dr. Alexander Averbuch is a D.M.D dentist with extensive experience in dental implants, full anesthesia and complex surgeries. He is the founder of Dr. Averbuch's Dental Clinic in Rishon Lezion and the owner. Residents of Rishon Lezion and the surrounding area know him, his work, and his contribution to the community. Under his faith, thousands of patients and the hand went, as they say, another slant.

follow me

testimonials