fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רופא שיניים בעל מרפאה פרטית? אלו הביטוחים המומלצים עבורך

כרופאי שיניים, וודאי שמתם לב שבשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכל הקשור לתביעות בגין רשלנות רפואית. תביעות כאלה יכולות לגרום להוצאות מרובות ולתשלום פיצויים גבוהים. על כן, יש להקפיד על רכישת כיסויי הביטוח המתאימים על מנת לבטח את מקור הפרנסה הראשי שלכם.

מי צריך לרכוש ביטוח מרפאה?

האם אתם עומדים להקים מרפאת שיניים חדשה משלכם? האם יש לכם כבר מרפאת שיניים ואתם מעוניינים לחדש את פוליסת הביטוח של המרפאה הקיימת? בשני המקרים האלה, עליכם לבדוק את מוצרי הביטוח שלכם והאם אלו כוללים פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ופוליסת ביטוח עסק (כלומר ביטוח מבנה המרפאה והציוד שלכם).

ביטוח עסק למרפאות שיניים

ביטוח כזה מתאים לרופאי שיניים שיש להם קליניקה פרטית משלהם. במסגרת פוליסת ביטוח עסק תקבלו את הכיסויים הבאים:

-כיסוי במקרה של שריפה. הכיסוי יהיה עבור מבנה המרפאה וכמו כן כל התכולה.

-כיסוי במקרה של שוד או פריצה.

-כיסוי במקרה של נזקי טבע כמו רעידות אדמה למשל.

-כיסוי במקרה של אחריות כלפי צד ג'.

-כיסוי במקרה של אובדן הכנסות.

-כיסוי ביטוח חבות מעבידים.

-כיסוי במקרה ויש נזק לציוד אלקטרוני ומכשור רפואי.

כמה מילים על ביטוח אחריות מקצועית לרופאי שיניים

רופאי שיניים, ממש כמו רופאים אחרים, הם אנשי מקצוע עליהם מוטלת אחריות גדולה מאוד לבריאותם של המטופלים. למעשה האחריות הזו תקפה לא רק במהלך הטיפול שהם נותנים אלא גם לאחר הטיפול. קרו מקרים בהם הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר, גרמו נזק למטופלים עקב חוסר תשומת לב או חוסר ריכוז. הבעיה מתחילה כאשר יש טעויות שעולות בבריאותו של המטופל ואז רופא השיניים חשוף לתביעה משפטית גדולה. במסגרת התביעה, עליו לשאת בנזק ולשלם פיצויים למטופל. אותם פיצויים עשויים להגיע לסכומי עתק. אם רופא השיניים יידרש לשלם אותם, הם יצאו מכיסו והוא עשוי למצוא את עצמו מאבד את כל פרנסתו ונכסיו. על כן, יש חשיבות גדולה לרכישת ביטוח אחריות מקצועית. מטרת הביטוח היא להגן על הרופא, לא רק מבחינת המימון של הוצאות המשפט, אלא גם מבחינת הפיצויים שיצטרך לשלם במידת הצורך.

מה היתרונות  הבולטים של ביטוח אחריות מקצועית לרופאי שיניים?

כפי שהוזכר לעיל, בזכות הביטוח, רופא השיניים יכול לקבל הגנה רחבה על מצבו הכלכלי וכמו כן שמירה על המוניטין והשם שלו. מלבד זאת,

חברת הביטוח תספק הגנה משפטית בעניינים כמו:

-ייעוץ משפטי בכל הקשור לחקירות וגילוי עובדות.

-סיוע משפטי והגנה משפטית מלאה בהליכים המשפטיים וזאת על פי דברי החוק.

-סיוע בעניינים פליליים, במידה ויתקיימו חקירות משטרה.

שורה תחתונה

כאשר מנהלים עסק עצמאי ובפרט עסק של מרפאת שיניים, יש לעשות את כל הביטוחים הנדרשים על מנת לקבל הגנה מקסימאלית. אל תוותרו על ביטוח עסק וביטוח אחריות מקצועית לעוסקים במקצועות חופשיים. ערכו סקר שוק, בדקו את המחירים, בדקו מה הפוליסות כוללות ובהתאם לכך, עשו את הביטוחים אצל חברת ביטוח מומלצת.

ד"ר אברבוך – מרפאת שיניים

רופא שיניים, ומייסד המרפאה

ד”ר אלכסנדר אברבוך הנו רופא שיניים D.M.D, בעל ניסיון רב בהשתלות וניתוחים מורכבים. הוא מייסד מרפאת השיניים של ד”ר אברבוך בראשון לציון והבעלים. תושבי ראשון לציון והסביבה מכירים אותו, את עבודתו ואת תרומתו לקהילה. תחת ידיו האמונות עברו אלפי מטופלים והיד כמו שאומרים, עוד נטויה.

עקבו אחרי

לקוחות ממליצים