fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול שיניים – הדרך לבחור רופא מקצועי

כאבי שיניים, דלקות ושאר תחלואים הקשורים לחלל הפה – נראה שתוקפים אותנו (למרבה האכזבה) בדיוק ברגעים הלא צפויים וכאלה שאינם נוחים. הכאב או התקלה יתחרשו בדרך כלל כבסופי שבוע או בעת חופשה, לפני פגישות חשובות, בערב החג וכדומה. כאשר כאבים ותקלות בריאותיות כאלה – אף פעם אינם מגיעים בזמן מתאים. בכך, בזמן הבעיה הרפואית, מחפש מי שסובל את מרפאת השיניים הפתוחה והקרובה ביותר לאזור המגורים. בעוד שגורם הלחץ עלול להוביל לבחירה לא נכונה של רופא שיניים. לכן חשוב לאתר רופא שיניים מקצועי וטוב, ויפה שעה אחת קודם!

אבל מדוע חשוב לבחור ברופא טוב ומיומן?

מי שמחובר למה שקורה בתחום הרפואה והבריאות, יודע כי מקרים של טיפולי שיניים לא מקצועיים עלולים להיגמר בכי רע. כמו במקרים של הרדמה כללית שהשתבשה וגרמה לנכות או מוות. עיוותים של הפה והלסת בעקבות טיפול לא מקצועי. גרימת נזק לשיניים קיימות, כמו גם היעדר טיפול מתאים לבעיה. במקרים כאלה מוצאים עצמם מטופלים אבודים ופגועים, בעוד שרבים אף מגישים תביעת לבית המשפט, מול הרופא, זאת באמצעות סיוע של עו"ד רשלנות רפואית

אז כיצד נמנעים מתקלות ובוחרים נכון? הנה כמה דגשים: 

כאשר אתם בוחרים רופא שיניים שימו לב כי הוא מיומן ומוסמך לבצע את הטיפול שאתם זקוקים לו, וכי יש לו את התעודות המתאימות אשר מספקות אישור למקצועיות שלו. מרבית הרופאים יתלו את התעודות והתארים על קיר המרפאה.

מיומנויות הרופא גם הן חשובות, בעוד שחשוב לבחור מומחה ברפואת שיניים, כמו גם אורתודנט ומי שיכול לבצע ניתוחים מסובכים. בכך יהיה לכם איש מקצוע מיומן שניתן לפנות איליו בכל בעיה הקשורה אל חלל הפה. 

כאשר אתם בוחרים מרפאת שיניים, שימו לב כי היא מציעה מגוון שירותים, כמו צילומי שיניים וצילומי מנשך, ביצוע יישור והלבנת שיניים, בחרו מרפאה בה אפשר לבצע סתימות וטיפולי שורש, כמו גם טיפולים להשלמת שיניים, השתלות והתאמת תותבות, הרמת סינוס, טיפול בדלקות חניכיים. בכך תוכלו לקבל את כל השירותים במקום אחד.

בחרו מרפאה שמציעה גם טיפולי חירום וטלפון להתייעצות במקרים דחופים. בחרו מומחים שיוכלו לספק שירות מהיר בכול שעה ביום. בחרו איש מקצוע שילווה אתם גם בתהליכים של שיקום חלל הפה. 

בחירת רופא על ידי המלצות וחוות דעת

מלבד הבחירה המובנת באיש מקצוע מיומן, אמין ומומחה, תוכלו לפנות אל רופא שיניים טוב, גם באמצעות המלצות. המלצות על מרפאת שיניים טובה אפשר לקבל באתרי מומחים, ברשתות החברתיות, כמו גם מחברים ובני משפחה. פנו אל הרופא המיועד, קבלו הצעת מחיר – ותוכלו לטפל בקלות בכל בעיה הקשורה אל השיניים וחלל הפה. 

ד"ר אברבוך – מרפאת שיניים

רופא שיניים, ומייסד המרפאה

ד”ר אלכסנדר אברבוך הנו רופא שיניים D.M.D, בעל ניסיון רב בהשתלות וניתוחים מורכבים. הוא מייסד מרפאת השיניים של ד”ר אברבוך בראשון לציון והבעלים. תושבי ראשון לציון והסביבה מכירים אותו, את עבודתו ואת תרומתו לקהילה. תחת ידיו האמונות עברו אלפי מטופלים והיד כמו שאומרים, עוד נטויה.

עקבו אחרי

לקוחות ממליצים