fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החיוך החדש שלכם ממתין לכם!

בתחום טיפולי השיניים חשוב לא להתפשר ולבחור במרפאת שיניים בה ישנו צוות רפואי וצוות מסייע רחב ואיכותי 

במרפאת שיניים ברעננה של ד"ר הולדר תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים הנוגעים לתחום שיקום הפה ובו פרוצדורות שיקום מתקדמות, השתלות שיניים וטיפולים משמרים נוספים. 

שיקום הפה

תחום שיקום הפה, הינו תחום האחראי על חזרה לתפקוד מרבי של הפה וזאת באמצעות טיפולים העוסקים בשחזור שיניים, שיפור תפקודן, שיפורה מראה האסתטי וכדומה. חלק מהטיפולים בתחום זה כוללים סתימות וכתרים הנחשבים לטיפולים משמרים פשוטים יותר ואף טיפולים מורכבים דוגמת השלמת חוסר שיניים רחב, שחיקת שיניים, בעיות סגר, הפרעות תפקודיות בפרקי הלסתות ועוד. 

על מנת לבצע הליך מטיב של שיקום הפה, נדרשות מרפאות השיניים לעשות שימוש באמצעים ובטכנולוגיה הנדרשים לכך. במרפאה זו ישנו דגש על מעקב תמידי אודות החידושים בתחום באמצעות הספרות הקלינית והמחקרית בתחום רפואת השיניים. כך נהנים הלקוחות מטיפול במערכות המתקדמות ביותר, כשבין היתר נעשה שימוש בתוכנת שיקום ממוחשבת –Simplant ושימוש בטכנולוגיית CEREC להשתלת כתרים וגשרים. 

השתלות שיניים

השתלות השיניים נעשות במקרים בהם אין כבר כל אפשרות להשתמש בשיניים המקוריות בחלל הפה. תחליף בסיס השן, עשוי לרוב מתכת טיטניום המוחדרת אל בסיס הלסת, על בסיס זה בונים שן חדשה העשויה חרסינה. 

הכנת המטופל לקראת השתלה חשובה מאד ולכן צוות הרופאים מוודא את הפרטים הנדרשים ביסודיות. בין היתר, חשוב להכיר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, ולבדוק אם המטופל צורך תרופות באופן קבוע ומעשן בכדי להיערך באופן נכון ולא לגרום לנזק. בנוסף לכך, יש כמובן הצורך בעריכת צילומי רנטגן אליהם יישלח המטופל בטרם ההשתלה. 

טיפולים משמרים

במסגרת שירותי המרפאה הצוות הרחב דואג גם כן לטיפולים משמרים עבור קהל הלקוחות. חלק מהטיפולים המשמרים כוללים: טיפולי שורש, סתימות וכתרים שלא פעם נדרשים בשימור בכדי למנוע התדרדרות. 

לקוחות המרפאה נהנים מטיפולים משמרים נוספים כגון–טיפולי שיננית לניקוי ותחזוקת השיניים, טיפולי הלבנת שיניים וטיפולים כנגד ריח רע מהפה. מדובר בטיפולים משמרים להם חשיבות מכרעת ביכולת מטופלי המרפאה לשמור על חלל הפה והשיניים. במסגרת טיפולים אלו, זוכים המטופלים גם להוראות תחזוקה שיש וחשוב שיבצעו באופן יומיומי וזאת על מנת להעניק עמידות ארוכת טווח לחלל הפה והשיניים. 

ד"ר אברבוך – מרפאת שיניים

רופא שיניים, ומייסד המרפאה

ד”ר אלכסנדר אברבוך הנו רופא שיניים D.M.D, בעל ניסיון רב בהשתלות וניתוחים מורכבים. הוא מייסד מרפאת השיניים של ד”ר אברבוך בראשון לציון והבעלים. תושבי ראשון לציון והסביבה מכירים אותו, את עבודתו ואת תרומתו לקהילה. תחת ידיו האמונות עברו אלפי מטופלים והיד כמו שאומרים, עוד נטויה.

עקבו אחרי

לקוחות ממליצים