fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך שומרים על בריאות השיניים, גם כשפוחדים מרופא השיניים

איך שומרים על בריאות השיניים, גם כשפוחדים מרופא השיניים

איך שומרים על בריאות השיניים, גם כשפוחדים מרופא השיניים

מי מאיתנו לא מרגיש את מפלס החרדה שלו עולה, כאשר הוא צריך לקבוע תור לרופא השיניים: בין אם זהו תור פשוט לניקוי אבנית, או לטיפול מסובך יותר שיכול לכלול כבר התערבות כירורגית?
אם אתם מזדהים עם התחושה ייתכן מאוד שגם אתם סובלים מדנטופוביה.

דנטופוביה היא חרדה ממשית ממפגש עם רופא השיניים, ולפי מחקרים והערכות, כ-70% מהאוכלוסייה סובלת ממנה.

לפי הספרות הרפואית, כ-5%-10% מהמטופלים סובלים מדנטופוביה קשה ויעדיפו להימנע ככל האפשר ממפגש עם רופא השיניים, ולפעמים אף נדרשת התערבות תרופתית על מנת שיוכלו לעבור את הטיפול הדרוש.


הבעיה העיקרית עם דנטופוביה, מתבטאת בכך, שהיא יכולה לגרום להזנחה של השיניים ולמצב בו הן לא מטופלות במשך שנים רבות בגלל החרדה הרבה שעולה מהאפשרות של מפגש עם רופא השיניים.

כיצד דנטופוביה מתבטאת?

ד"ר אלכס אברבוך, D.M.D, טוען כי מי שסובל מדנטופוביה ידחה ככל האפשר ואפילו יימנע ממפגש עם רופא השיניים מכיוון שכל מפגש כזה גורם לו לסימפטומים של חרדה אמיתית: דפיקות לב מואצות, תחושת מחנק, חולשה, נימולים בידיים.

ולכן כדי למנוע את התחושות הלא נעימות האלו, יעדיף המטופל לדחות ככל האפשר את טיפול השיניים הנדרש, ולהזניח גם בעיות שדורשות התערבות מיידית של רופא שיניים.

הפתרון לדנטופוביה

האם דנטופוביה היא סיבה להזניחה לחלוטין את טיפולי השיניים? לפי ד"ר אלכס אברבוך, התשובה היא ממש לא! לד"ר אברבוך הינו בעל ניסיון של שנים רבות בטיפולי שיניים, כולל המורכבים שבהם, והוא מתמחה במטופלים הסובלים מדנטופוביה.
לפי ד"ר אברבוך, ככל שסומכים ומכירים יותר טוב את רופא השיניים, חווית הטיפול הופכת להיות נעימה יותר ומפחיתה אם לא מעלימה לחלוטין את הסימפטומים שנגרמים בגלל הדנטופוביה.
לד"ר אברבוך יש מרפאת שיניים בראשון לציון, שם הוא מטפל במגוון רחב של טיפולי שיניים ותחת ידיו עברו אלפי מטופלים מרוצים. באמצעות השיטה של ד"ר אברבוך, מפסיקים לפחד מטיפולי השיניים ומתחילים לטפל בהם: ד"ר אברבוך דואג ללוות את המטופלים באופן אישי במסגרת הטיפול, להתאים להם את הטיפולים הנדרשים ולרכז את הטיפולים אפילו בביקור אחד אצלו במרפאה.

באמצעות הרדמה מקומית או הרדמה מלאה, ניתן לבצע מספר טיפולים ובכך לחסוך את מספר הביקורים ולהפחית את החרדה הנובעת מדנטופוביה.

לעבור טיפול שיניים ולהישאר עם חיוך

אצל ד"ר אברבוך, המטופלים שסובלים מדנטופוביה ובוחרים לעבור אצלו טיפולי שיניים תמיד יצאו מרוצים לאור השיטה בה בחר לטפל במטופלים אלו.

האג'נדה של ד"ר אברבוך היא שלכל מטופל נדרש להתאים את הטיפול הטוב ביותר באופן אישי, במיוחד שהוא סובל מדנטופוביה. האחריות לטיפולים שד"ר אברבוך מבצע הינה לכל החיים.

לכן, אין יותר צורך לפחד מרופא השיניים, ניתן לקבל אותו גם כאשר סובלים מדנטופוביה, בין אם היא קלה יחסית או יותר רצינית, ועדיין לצאת עם חיוך על הפנים!

פייסבוק
טוויטר
הדפסה
WhatsApp
שלח באי-מייל

עוד מאמרים:

שתלים זיגומטיים - כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע

שתלים זיגומטיים – כל הפרטים והמידע שתלים זיגומטיים, הם שתלים אשר משמשים להחלפת שיניים חסרות בלסת העליונה – כאשר, לרוב נהוג להשתמש

Dr. Averbuch – Dental Clinic

Senior dentist, and founder of the clinic

Dr. Alexander Averbuch is a D.M.D dentist with extensive experience in dental implants, full anesthesia and complex surgeries. He is the founder of Dr. Averbuch's Dental Clinic in Rishon Lezion and the owner. Residents of Rishon Lezion and the surrounding area know him, his work, and his contribution to the community. Under his faith, thousands of patients and the hand went, as they say, another slant.

follow me

testimonials